Futsal

Futsal | 28-09-18

MS Trademarks sponsorem strategicznym FE

To bardzo dobra wiadomość u zarania sezonu 2018/2019 w Futsal Ekstraklasie.

Spółka Futsal Ekstraklasa podpisała umowę z firmą MS Trademarks Sp. z o.o. , która w sezonie 2018/2019 będzie sponsorem strategicznym naszej ligi. Firma należy do grupy kapitałowej Martes Sport - właściciela sieci sklepów sportowych. Dodajmy, trzy z nich mają swoje placówki w bielskich galeriach i centrach handlowych - Sarni Stok, Sfera i Gemini.

Bez wątpienia nasze środowisko długo oczekiwało na taką informację. Wreszcie po wielu latach udało się pozyskać firmę, która jest zainteresowana współpracą na poziomie sponsora strategicznego. To na pewno efekt budowania dobrej polityki wizerunku przez obie strony. MS Trademarks chce promować razem z Futsal Ekstraklasą swoje produkty, w szczególności markę Huari.

- Miejmy nadzieję, że współpraca jest początkiem wieloletniej kooperacji. Nasze rozmowy od początku były ukierunkowane na sponsora tytularnego – podkreśla prezes spółki Futsal Ekstraklasa, Maciej Karczyński i dodaje: – W trakcie negocjacji nasi rozmówcy zdecydowali się na wariant sponsoringu strategicznego. Zaznaczyli jednak, że przez ten rok przyjrzą się, jak działamy i funkcjonujemy. Mam nadzieję, że zrobimy wszystko, aby od następnego roku stali się naszym sponsorem tytularnym. Stworzone miejsca ekspozycji reklamy m.in. podczas transmisji spotkań na żywo w internecie pozwoliły na podpisanie umowy. To efekt dobrej drogi, jaką obrała spółka i jaką podąża.

- Marka Huari to wynik wieloletnich doświadczeń produkcyjnych i pasji. Jej trzon stanowi grupa produktów skierowanych do uprawiania drużynowych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna, koszykówka, czy siatkówka – mówi Jarosław Gewinner, specjalista ds. marketingu firmy MS Trademarks. I dodaje: - Stawiamy przede wszystkim na jakość, a w projektowaniu produktów bierzemy pod uwagę zdanie naszych Klientów, profesjonalistów w danej dziedzinie sportowej. Współpraca z Futsal Ekstraklasą świetnie rokuje, gdyż daje możliwość przedstawienia naszych kolekcji szerszemu gronu odbiorców. Jesteśmy przekonani, że znajdą one uznanie wśród zawodników, klubów oraz wszystkich osób zainteresowanych aktywnością fizyczną. Chcemy wspólnie budować prestiż marek: naszej i futsalowej.

Więcej na ten temat znajdziecie i przeczytacie  - tutaj.

Źródło:futsalekstraklasa.pl/własne/dodał: TP